giây

Where Is The Love ? :


Giới thiệu :

Where Is The Love ?

Ca sĩ : Black Eyed Peas


Hãy điền những từ còn thiếu vào chỗ trống


  • gotta
  • from
  • never
  • they
  • you
  • don't
  • help
  • world
  • you
  • how
  • Where
  • young
  • guidance
  • what
  • would
  • images
  • strange
  • people
  • them
  • the
  • is
  • in
  • the
  • the
  • only
  • killin'
  • I
  • gasses
  • the
  • don't
  • is
  • is
  • guidance
  • Crips
  • help
  • would
  • die
  • hear
  • world
  • killin'
  • one
  • hurt
  • control
  • own
  • irate
  • big
  • I
  • only
  • we
  • one
  • of
  • try
  • The
  • my
  • same
  • Eyed
  • got
  • practice
  • of
  • the
  • got
  • reason's
  • Father
  • love
  • somthins
  • got
  • feelin'
  • thy
  • droppin'
  • world
  • I'm
  • only
  • we
  • the
  • love
  • yourself
  • with
  • is
  • love
  • people
  • the
  • the
  • we
  • the
  • the
  • information
  • discriminate
  • away
  • us
  • what
  • is
  • world


1. Bài hát: is the love

2. Ca sĩ: Black Peas

3. What's wrong with the mama

4. People livin' like ain't got no mamas

5. I think the whole addicted to the drama

6. Only attracted to things that'll bring trauma

7. Overseas, yeah, we to stop terrorism

8. But we still terrorists here livin'

9. In the USA, the CIA

10. The Bloods and The and the KKK

11. But if you only have love for your race

12. Then you leave space to discriminate

13. And to only generates hate

14. And when you hate then you're bound to get yeah

15. Madness is you demonstrate

16. And that's exactly angers works and operates

17. Man, you have love just to set it straight

18. Take of your mind and meditate

19. Let your soul gravitate to the y'all, y'all

20. People people dyin'

21. Children and you hear them cryin'

22. Can you what you preach

23. And you turn the other cheek

24. Father, Father, Father us

25. Send us some from above

26. 'Cause got me, got me questionin'

27. Where the love (Love)

28. Where is love

29. The the love

30. It just ain't the always unchanged

31. New days are is the world insane

32. If love and peace so strong

33. Why are there pieces of love that belong

34. Nations bombs

35. Chemical fillin' lungs of little ones

36. With ongoin' sufferin' as the youth young

37. So ask yourself is lovin' really gone

38. So could ask myself really what is goin' wrong

39. In this world that livin' in people keep on givin'in

40. Makin' wrong decisions, only visions of dividends

41. Not respectin' each other, deny brother

42. A war is goin' on but the undercover

43. The truth is kept secret, it's swept under rug

44. If you know truth then you never know love

45. Where's the love, y'all, come on (I know)

46. Where's the truth, y'all, come on don't know)

47. Where's love, y'all

48. People people dyin'

49. Children hurt and you them cryin'

50. Can you practice what preach

51. And you turn the other cheek

52. Father, Father, help us

53. Send us some from above

54. 'Cause people got me, me questionin'

55. Where the love (Love)

56. Where is the love love)

57. Where is love (Love)

58. Where the love

59. The love, love

60. I feel the weight the world on my shoulder

61. As I'm gettin' older, y'all, gets colder

62. Most us only care about money makin'

63. Selfishness got followin' the wrong direction

64. Wrong always shown by the media

65. Negative is the main criteria

66. Infecting the minds faster than bacteria

67. Kids wanna act like they see in the cinema Yo',

68. Whatever happened to values of humanity

69. Whatever happened to the fairness equality

70. Instead in spreading we spreading animosity

71. Lack of understanding, leading lives from unity

72. That's reason why sometimes I'm feelin' under

73. That's the reason why sometimes feelin' down

74. There's no wonder why sometimes I'm under

75. Gotta keep faith alive till lovers are bound

76. Ask

77. Where the love

78. Father, Father, Father us

79. Send us some guidance above

80. 'Cause people got me, me questionin'

81. Where is love

82. Sing me

83. One world, world...

84. We got

85. One world, world...

86. That's all got

87. One one world

88. and wrong with it(yeah)

89. and somthins wrong with wuh wuh world uhh

90. We got

91. One one world...

92. That's all got

Hide

Quên mật khẩu? Nhấn vào đây

Hide

Error message here!

Error message here!

Quên mật khẩu? Nhập UserName của bạn vào ô dưới. Hệ thống sẽ gửi mật khẩu mới về email của bạn.

Error message here!

Trở lại đăng nhập

Đóng